MoTip sprej béžový akrylový plnič 400 ml

Sprej MoTip akrylový plnič a základ je jednosložkový stříkací plnič ideálny na vyplnění malých pórů, promáčklin a opravu škrábanců po tmelení a broušení před konečným lakováním. Vyznačuje se vysokou plnící schopností a rychlým schnutím. Je možné jej použít také jako speciální základ na železo i ocelový plech, kdy slouží zároveň jako antikorozní základ (primer). Profesionální kvalita.

Dostupnost Skladem
Kód: 04064
299 Kč 247 Kč bez DPH
MoTip sprej béžový akrylový plnič 400 ml

Kvalita a vlastnosti MoTip béžový akrylový plnič v spreji

  • Profesionální plnič v akrylové kvalitě
  • Má vysokou plnící schopnost
  • Má vynikající přilnavost
  • Vytváří uzavřený povrch
  • Je snadno brousitelný
  • Je vodovzdorný
  • Dobře se nanáší
  • Zajišťuje dobrou antikorozní ochranu
  • Má dobrou odolnost vůči vlivům počasí
  • Krátké doby zaschnutí proti prachu i celkového přeschnutí
  • Přelakovatelný všemi lakovacími systémy

Fyzikální a chemické parametry MoTip béžový akrylový plnič ve spreji

  • Hlavní složka: akrylátová pryskyřice
  • Odstín: béžový
  • Zápach: po rozpouštědlu
  • Stupeň lesku: matný (5 - 10 GE)
  • Vydatnost: v závislosti na materiálu a odstínu podkladu postačí 400 ml na cca 1,25 – 1,75 m2.
  • Doba schnutí (při teplotě 20°C a 50% relativní vlhkosti):
    • proti prachu: po 5 -10 min.
    • nelepivý: po cca 10 - 20 min.
    • přelakovatelný: po cca 2 hod.

          Doba schnutí závisí na teplotě prostředí, vlhkosti vzduchu a na tloušťce nanesené vrstvy.

  • Teplotní odolnost: není k dispozici
  • Skladovatelnost: 10 let při vhodných skladovacích podmínkách, t.j. při teplotě 10 - 25°C a relativní vlhkosti max. 60%.
  • Balení: 400 ml

PRACOVNÍ POSTUP pro MoTip béžový akrylový plnič v spreji

Příprava podkladu

  • Použití jako antikorozní základ (primer)
    • Podklad musí být čistý, suchý a zbavený mastnoty.
    • Nesoudržné staré nátěry odstraňte, resp. obruste.
    • Zkorodovaná místa nejdříve ošetřete přípravkem BRUNOX EPOXY konvertor rzi 2v1, větší kazy vybruste až na holý kov a vytmelte. Po vyschnutí tmel přebruste brusným papírem č. 240 na mokro.

Aplikace

  • Ujistěte se, že před použitím má sprej MoTip béžový akrylový plnič pokojovou teplotu (20 – 25°C) a minimálně 2 min. jej dobře potřeste.
  • Naneste sprej ŠKODA akrylátový plnič MoTip ze vzdálenosti 25 – 30 cm. Využijte patentovaný stříkací nástavec na sprej SAFEWORLD CanGun1 a dosáhněte profesionální výsledek!
  • Pokud je to potřebné, po 30 min. je možné nanést druhou vrstvu plniče.
  • Nestříkejte na syntetické laky!

Další kroky

  • Po úplném vyschnutí (cca 2 hodiny) přebruste brusným papírem č. 400 na mokro. Za použití dostatečného množství vody krouživými pohyby vybruste povrch dohladka tak, abyste docílili dobrý přechod mezi jednotlivými vrstvami nátěrového systému.
  • Po broušení povrch omyjte a nechte důkladně vyschnout.
  • Následně je sprej béžový akrylátový plnič MoTip přelakovatelný syntetickými anebo akrylovými vrchními laky.

Naše tipy

Okolní plochy a předměty zakryjte, abyste je chránili před zastříkáním. V případě, že lakujete malé díly, je vhodné použít šablonu (např. z kartonu), do které je vyřezaný otvor o málo větší, než je lakované místo. Při stříkání držte kartón ve vzdálenosti cca 1 - 2 cm od lakovaného místa, čímž zamezíte zastříkání okolních ploch.

Doplňkové parametry

Kategorie: Plniče a stříkací tmely
Balení: 400 ml
Odstín: béžový

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka MoTip je rodina výrobků na opravy auta a kola, patřící do skupiny European Aerosols. Nabízí unikátní ucelený sortiment pro domácí i profesionální opravy karosérie automobilu, kola apod.

Kromě automobilových produktů nabízí MoTip technické spreje, spreje RAL a další aerosolové výrobky pro průmyslové i hobby použití.

Skupina European Aerosols je jedním z největších výrobců barev a laků ve sprejích, opravných tužek, technických sprejů a dalších výrobků pro opravu automobilů i hobby použití. Její kořeny sahají do roku 1946 a v současnosti má 3 výrobní závody v Německu a Nizozemí.