Sprej autolak ŠKODA 8151 červená Corrida 200 ml

DUPLI-COLOR autoemail ŠKODA 8151 je vysoce kvalitní akrylátová barva ve spreji určená pro opravu poškozených dílů automobilů značky ŠKODA. Autoemail dosahuje výbornou shodu odstínu s originálním lakem. DUPLI-COLOR autoemail ŠKODA je pro český trh dodávaný v speciálním balení 200 ml a je vybaven unikátní tryskou, která zaručuje plochý nástřik jako u profesionální stříkací pistole.

Dostupnost Skladem
Kód: AC8151
169 Kč 140 Kč bez DPH
Sprej autolak ŠKODA 8151 červená Corrida 200 ml

Kvalita a vlastnosti sprej autolak ŠKODA 8151 červená Corrida

  • Sprej vysoké akrylátové kvality
  • Dosahuje velmi dobrou shodu odstínu
  • Má vynikající krycí schopnost
  • Dodává výslednému nátěru dlouhotrvající lesk
  • Má výbornou přilnavost
  • Po zaschnutí vytváří tvrdý a zároveň elastický povrch
  • Dobře se rozlévá a vytváří hladký povrch
  • Je rychleschnoucí
  • Je vhodný na vnitřní i vnější použití
  • Odolává vůči povětrnostním vlivům, světlostálý, odolný UV záření
  • Je odolný vůči nárazům, popraskání a poškrábání

Fyzikální a chemické parametry sprej autolak ŠKODA 8151 červená Corrida 

  • Hlavní složka: akrylát (směs polymerů)
  • Zápach: po rozpouštědlu
  • Stupeň lesku: lesklý (80 - 85 GE)
    Stejný lesk dosáhnou i metalické odstíny po přelakování MoTip sprej bezbarvý lak.
  • Vydatnost: V závislosti na barveném odstínu a materiálu a odstínu podkladu postačí 200 ml balení spreje DUPLI-COLOR ŠKODA až na cca 0,6 – 0,7 m².
  • Doba schnutí (při teplotě 20°C a 50% relativní vlhkosti):
    • Proti prachu: po 10 min.
    • Na dotyk: po 50 min.
    • Přelakovatelný bezbarvým lakem: po 30 min.
    • Proschnutý: po 24 hod.

           Doba schnutí závisí na teplotě prostředí, vlhkosti vzduchu a  tloušťce nanesené vrstvy.

  • Teplotní odolnost: do +80°C
  • Skladovatelnost:  10 let při vhodných skladovacích podmínkách, t.j. při teplotě 10 - 25°C a relativní vlhkosti max. 60%.
  • Balení: 200 ml

PRACOVNÍ POSTUP pro sprej autolak ŠKODA 8151 červená Corrida

Příprava podkladu

Aplikace

  • Ujistěte se, že před použitím má sprej autolak DUPLI-COLOR ŠKODA 8151 červená  Corrida pokojovou teplotu (20 – 25°C) a minimálně 3 min. jím dobře potřeste.
  • Na málo viditelném místě otestujte odolnost materiálu a shodu barevného odstínu.
  • Sprej autolak DUPLI-COLOR ŠKODA 8151 červená Corrida nanášejte ve vícerých tenkých vrstvách ze vzdálenosti cca 20 - 30 cm v intervale 3 - 5 min. mezi jednotlivými vrstvami. Využijte patentovaný stříkací nástavec na sprej SAFEWORLD CanGun1 a dosáhněte profesionálního výsledku!
  • Nestříkejte na syntetické laky!

Další kroky

  • Po 10 - 20 min., když je nástřik autoemailu nelepivý, nastříkejte MoTip sprej rozstřikové ředidlo ze vzdálenosti 25 - 30 cm od okraje opravované plochy, až dokud se ze stříkané mlhy nevytvoří film.
  • Po úplném vyschnutí (4 - 5 dní) je možné přechodové zóny vyleštit do vysokého lesku.

Naše tipy

Okolní plochy a předměty zakryjte, abyste je chránili před potřísněním. V případě, že lakujete malé díly, je vhodné použít šablonu (např. z kartónu), do které je vyřezán otvor o málo větší než je stříkané místo. Při stříkání držte karton ve vzdálenosti cca 1 - 2 cm od lakovaného místa, a tím zamezíte postříkání okolních ploch.

Doplňkové parametry

Kategorie: Autolaky ŠKODA ve spreji
Alternativní kód odstínu: LF3K | F3K | 8T8T
Balení: 200 ml
Odstín: ŠKODA 8151 (červená Corrida)
Stupeň lesku: lesklý
Teplotní odolnost (max.): +80°C
EAN: 4048500186752

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Značka DUPLI-COLOR, jež je součástí skupiny European Aerosols, nabízí široký výběr sprejů a opravných tužek na opravu automobilů, na dekorativní účely a na speciální aplikace. Výrobky DUPLI-COLOR dosahují vynikající výsledky při hobby použití doma i v profesionálním využití v průmyslu.

Skupina European Aerosols je jedním z největších výrobců barev a laků v sprejích, opravných tužek, technických sprejů a dalších výrobků pro opravu automobilů i hobby použití. Její kořeny sahají do roku 1946 a v současnosti má 3 výrobní závody v Německu a Holandsku.